Про формування
техніки
Разом з тим відвідані уроки показали, що необхідно
більше поєднувати усне і писем-не мовлення. Так, на уроці 11.10.2011 «Письмо
рядкової букви м» спостерігалося те,
що половина учнів писали букву вірно, але не проговорювали, що пишуть, а тому
не змогли на моє запитання відповісти, що це за буква. Це в подальшому
приводить до того, що учень добре пише, але погано читає і навпаки. Важливим є
і внутрішнє мовлення, коли учень повторює букву про себе.
Виходячи з сказаного,
НАКАЗУЮ:
1. Відзначити
усвідомлення вчителькою Боднар О.М. важливості даного етапу шкільного навчання
для подальшого навчання в школі.
2. Схвалити такі
методичні підходи до формування техніки письма:
Психологічна підготовка учнів до письма,
створення ситуації успіху;
Моторна підготовка через розвиток рухів руки;
Графічна підготовка через формування
правильного написання букв та їх елементів.
3. Класоводу 1
класу Боднар О.М.:
Більш детально опрацювати літературу про
методику формування писемних навичок учнів початкових класів і за його
наслідками пройти співбесіду у директора;
(до 01.01.2012)
Створити дидактичну базу для формування
писемних навичок школярів;
(до 01.01.2012)
Формувати поєднання усного і писемного
мовлення через приговорювання учнями вголос того, що пишуть.
Формувати навички свідомого контролювання
власних дій
Скласти план індивідуальної додаткової роботи з Білецьким
Я.
(до
01.12.2011)
4. Контроль за
виконанням наказу залишаю за собою
Директор М.В.Сидорчук |